> Miss New Zucci: Intervju, shopping og skoleplass i Frankrike

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Saturday 19 May 2012

Intervju, shopping og skoleplass i Frankrike

Som jeg sa i forrige innlegg, var jeg i Oslo  7. - 8.mai. Her besøkte jeg slektninger og dro på bytur med mamma, men hovedgrunnen til at jeg var her på en vanlig hverdag er at jeg var på intervju. Jeg har søkt via Fivai på et tilbud om å ta hele videregående i Frankrike, og var i anledning dette innkalt til intervju. Det gikk veldig bra, over all forventning faktisk, for vet dere hva? Jeg kom inn!!! Jeg fikk svaret i postkassen nå sist tirsdag, og jeg sendte bekreftelsen tidligere i dag. Jeg flytter til Lyon den 3. september hvor jeg skal gå på Lycée Edouard Herriot de tre neste årene. Jeg gleder meg veldig! Om dere er interessert i å lese om tilbudet kan dere trykke her. Jeg vil fortelle mer om dette etterhvert som dagen da jeg skal flytte nærmer seg, men nå skal jeg bare nyte resten av tiden jeg har her hjemme.

Flyet hjem fra Oslo gikk ikke før sent på tirsdag kveld, så hvorfor ikke utnytte en gylden mulighet til shopping i hovedstaden når jeg først var der nede? På bildene under kan dere se hva jeg kjøpte:





Trenchcoat: Zara
Topp: Zara
Skinnhansker: Cecilie Melli
Leppestiften Rouge Coco Shine No.44 Sari d'Eau: Chanel 
  (Bruker leppestiften Color Fever No.120 Red en Vouge fra Lancôme på bildene under.)
Kjøpte i tillegg perler, lenker, nagler og tråd fra Perlehuset. 





No comments :

Post a Comment