> Miss New Zucci: Shining Turtle

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Tuesday 22 May 2012

Shining Turtle


Åh, jeg blir så glad når det er sol ute! Temperaturen skulle ikke tilsi at vi snart er i juni (kan ikke forvente noe annet her i nord), men kjenner sommerfølelsen begynner snike seg innpå likevel. Jeg klarer nesten ikke vente til jeg kan begynne å bruke shorts! Nå i morges bestemte jeg meg for å tilbringe dagen i lyseblått. Det er bare et eller annet med striper og skilpadder som føltes veldig  rett i dag. Det minner meg om havet, hytta og sommerferie (noe jeg føler meg veldig klar for). 
Jeg synes skjorten er dritkul, og er selvfølgelig veldig glad i smykkene mine. Er ikke dette bare verdens fineste skilpadder? Jeg fikk smykket og øredobbene i gave av tre venninner til bursdagen min i fjor.. eller var det for to år siden? Er usikker, men jeg går ikke lei av dem. De er fantastiske! Enda bedre blir det når de glitrer i sollyset.




Smykke og øredobber: Arts&Crafts
Skjorte: Armani

No comments :

Post a Comment