> Miss New Zucci: Alt ordner seg for snille piker

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Tuesday 29 January 2013

Alt ordner seg for snille piker



Jeg trives bedre her nede enn noen gang. Jeg har det veldig travelt for tiden, og har dermed ikke mye tid til overs. Disse bildene ble tatt for to uker siden - den ene dagen det snødde nok til at det la seg på bakken (snøen smeltet vekk etter noen timer, men jeg fikk i det minste sett noe til vinteren her nede). 

Siden da har mye skjedd. Jeg har fått idrettssortie to ganger i uken, og rekker dermed fem dansetimer i uken. Koreografen er rå. Kursene er vanskelige, men det er godt å få utfordret seg litt. På søndag var jeg på en "stage" (workshop) med Cédric Bothelo, noe som også var helt sykt! Ser ut som dansestudioet jeg har begynt på prøver å ta inn dansere og koreografer for å holde kurs jevnlig. Det kan jeg lett leve med. Ellers går dagene i ett med skole, leksegjøring og det av tid som er til overs for å være med venninner (ja, også danser jeg selvfølgelig fortsatt for meg selv nede i gymsalen 1-2 ganger i uken i tillegg).

I morgen skal jeg forresten på Bocuse d'or. Verdensmesterskapet i kokkekunst som arrangeres her i Lyon. Alle vi i norskseksjonen er invitert som VIPs. Litt skeptisk til klokkeslettet 08.10 og kombinasjonen bunad-metro, men bortsett fra det tror jeg det blir kjempekult. Får til og med fri fra skolen for å dra. 



Ellers vil jeg benytte anledningen til å vise dere verdens fineste jakke som jeg kjøpte på jobb da jeg var hjemme i jula. Den er fra et islandsk merke som heter Birna. Da jeg dro hjemmefra var det tre igjen. En i turkis og to i orange. Anbefaler alle å springe til Design Forum og se om de fortsatt henger der. Ringen fra Bjørg fikk jeg som alt for tidlig 18 års-gave fra Ida, tante og onkel nede i Oslo. Er den ikke bare sinnsykt kul? Ingen tvil.



1 comment :

  1. du e så fin fie <3 savna dæ kjempemasse, du ana ikke :( det e bra du dansa igjen, ble bekymra ei stund. e utrolig glad i dæ <3
    Klem fra mææ (Rikke) <3

    ReplyDelete