> Miss New Zucci: Bocuse D'or

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Friday 1 February 2013

Bocuse D'or


Som jeg nevnte i mitt forrige blogginnlegg var jeg og de andre jentene i seksjonen på Bocuse d'Or på onsdagen. Til tross for at jeg hadde helt sinnsykt vondt i føttene etter åtte timer i bunadssko, hadde jeg det kjempehyggelig. Vi startet dagen kl.08.10 og dro direkte bort til Les Halles hvor vi fikk møte blant annet Norges fiskeriminister og se oss rundt i lokalet.




Etter å ha vært i Les Halles, dro vi direkte til Eurexpo hvor konkurransen ble holdt. Vi dro aldri inn på selve konkurransearenaen fordi køen var helt enorm. I stedet fulgte vi med på tv'ene som hang rundt i de andre hallene mens vi hovet inn smaksprøver. 











Jeg gikk sammen med Henriette og Vilde Amalie (og etterhvert Siri). Ikke bare var det veldig koselig å være sammen med dem, men det var virkelig lurt å gå sammen når alle hadde bunad. Folk kom bokstavelig talt bort til oss for å spørre om vi ville smake på det de hadde ved standene sine, og ellers kom det kjempemange fremmede for å høre om de fikk ta bilde med oss. Jeg mistet tellingen etter omtrent en halvtime. Det var helt sykt... og kleint. Vi fikk masse komplementer da! (Og en del rare blikk... Spesielt på metroen). Alt i alt var det en super dag, og jeg gleder meg masse til 2015 i håp om å få være med neste gang Bocuse d'Or arrangeres.

No comments :

Post a Comment