> Miss New Zucci: Tilbake i Lyon

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Thursday 17 January 2013

Tilbake i Lyon


Det er en og en halv uke siden jeg kom tilbake til Lyon etter å ha hatt en super juleferie hjemme i Norge. Jeg føler det har skjedd kjempemye, men samtidig absolutt ingen ting siden sist jeg blogget. Da jeg var hjemme ble tiden min brukt på å være med venner og familie, spise god mat, jobbe og sove i min egen seng. Etter å ha hatt litt problemer på flyplassen i Frankfurt (og dermed overnattet der natt til 7.januar) kom jeg fram til Lyon forrige mandag. Her nede har det ikke skjedd noe utenom det vanlige - annet enn at vi norske har kommet inn i alle de gjenværende fagene våre; MPS, SES og engelsk. Altså har vi enda lengre dager enn det vi hadde før jul.. Det er slitsomt, men det går egentlig greit. Det var veldig hyggelig å komme tilbake til alle vennene jeg har fått meg her nede, også har jeg funnet meg et dansestudio jeg vil starte på. Om bare jeg får idrettssortie slik at jeg kan få dra ut et par dager i uken skal jeg fint takle internatlivet fram til vi får oss egne leiligheter til sommeren. 

Jeg skal oppdatere dere etterhvert som det skjer noe spennende, men nå for tiden er det egentlig veldig mye skolearbeid i tillegg til at jeg begynner å venne meg til det franske storbylivet. Jeg tar meteroen som en proff, har lært meg å bli sånn forholdsvis effektiv og vendt meg til at det står noen og røyker opp i trynet mitt uansett hvor jeg går. 

Håper dere har det bra der hjemme og at dere savner meg masse. Får alt for sjeldent post forresten, så et brev med medfølgende Freia Melkesjokolade og en pose med bilder ville blitt godt mottatt. Jeg har klart neste innlegg som kommer allerede en gang i neste uke, og ellers har jeg planer om å vise dere noe av det jeg har fått handlet på salg. Shoppingmulighetene i denne byen er i alle fall ikke til å klage på.

No comments :

Post a Comment