> Miss New Zucci: Sun's shining through the leaves

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Wednesday 21 September 2011

Sun's shining through the leaves

Beklager at det blir et så sent innlegg i dag. Dere vet hvordan det er. Skal på dansing i en time, men blir borte i tre og en halv time på grunn av bussen. Dansingen er fra 19.30-20.30, men bussen går bare en gang i timen, så jeg må ta bussen 17.20 og 21.20. Blir så irritert... Og så er det skolearbeid før jeg drar og dusjen når jeg kommer hjem. Så middag, kl. 22.30. Dagene forsvinner!

Vel, med det ute av systemet ønsker jeg å vise dere bildene som ble tatt i full fart rett før jeg måtte dra. For om en ting sikkert, så er det det at man kan bruke festklær til hverdags om  man bare toner ned resten av antrekket. Hverdagsglamour!  Absolutt noe vi bør unne oss oftere.

Outrun the sun - Madcon feat. Maad*Moiselle

 Ah, se så fint sola skinner på paljettskjørtet! 
Love.




Paljettskjørt: Vero Moda
Skjorte: Part Two
Armbånd: H&M
Sko: Diesel

*Merk: Manikyren min. Vil antagelig legge ut et "How to" innlegg senere. Ikke spesielt vanskelig, men skal gi dere noen tips.*

No comments :

Post a Comment