> Miss New Zucci: Burberry kåper

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Tuesday 20 September 2011

Burberry kåper

Dessverre er sommeren over, og høsten på vei. Det betyr kaldt og surt vær, og at vi på grunn av dette må begynne å tenke på å pakke vekk alle sommerplaggene våre. På den positive siden så er det ny sesong, og det er nye kolleksjoner over alt. Burberry har nylig lansert høst/vinter kollekjonen deres som inneholder flere kjempefine kåper. Hadde jeg fått meg et av disse, skulle jeg ikke klaget over det kaldet været her i Bodø. Dessverre er nok kåpene litt over budsjettet mitt, så jeg får søke gjennom nettbutikker og se om jeg ikke finner en liknende (til mye laver pris!).
Her er i hvertfall favorittene mine fra kolleksjonen og Burberrys reklamefilm. Se og drøm.





Klikk på linkene under for flere bilder og informasjon.












3 comments :

  1. Den siste var drit lekker ;D

    ReplyDelete
  2. Jeg likte nå den korte røde.. (a) Vet ikke helt om jeg trivdes med den siste rett og slett fordi det var pels D:

    ReplyDelete
  3. Forstår hva du mener. Den siste kåpen er fantastisk vakker, men om jeg ville klart å gå i den med tanke på at den er av pels er jeg ikke helt sikker på...

    ReplyDelete