> Miss New Zucci: Berry Dipped Nails

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Tuesday 27 September 2011

Berry Dipped Nails

Da har jeg endelig somlet meg til å lage dette innlegget. Det er flere som kommenterte neglene mine i forrige uke, og jeg lovet å forklare hva jeg gjorde. Det er ikke en vanskelig manikyr, men jeg har lagt med noen tips som kanskje kan hjelpe deg med å legge den litt finere.


Klipp og fil neglene før dere lakker dem for å ikke ødelegge manikyren i etterkant (regner egentlig med at dere vet dette fra før av..)

Begynn med å lakke neglene med en lys eller gjennomsiktig lakk.


Klipp ut teip-biter som du avrunder i enden, slik at formen passer med neglene dine.



Sett teipbitene på neglene slik at alt annet enn den ytterste delen er dekket. Pass på at underlakken er helt tørr, hvis ikke blir den ødelagt av teipen og du må starte forfra.


Legg bærfargen (eller en annen du foretrekker) over tuppen på neglene. Du bør antagelig legge et par lag for å få en mer mettet farge.


Vent til neglene har tørket og ta av teipen. Legg en overlakk i etterkant for at manikyren skal vare lengre.

2 comments :

  1. Wow, I LIKE! Dette skal jeg prøve selv! (Har ikke så lange negler som deg, men håper det funker allikevel..)

    ReplyDelete
  2. Så fint at du liker det! Vanligvis er det vanskkeligere å legge manikyr med korte negler fordi den fargede stripen blir så smal, men om du bruker teip slik som jeg beskrev ovenfor, tror jeg det kommer til å gå bra :)

    ReplyDelete