> Miss New Zucci: Endelig vinterferie

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Monday 25 February 2013

Endelig vinterferie


Nå befinner jeg meg i Strasbourg. Vi startet vår to ukers lange vinterferie på fredagen og alle jentene i seksjonen har dratt hit for å være sammen de første dagene. Det viste seg at hotellet vårt har trådløst nettverk, så jeg tenkte jeg skulle lage et innlegg til dere. Det er dessverre alt for lenge siden sist! Jeg har hatt lyst til å vise dere noe av det jeg har kjøpt her nede ganske lenge. Jeg handler litt nå og da, men det er ikke så ofte jeg orker å lage innlegg av det... Her ser dere ihvertfall noe av det nye som har fått plass i skapet mitt etter jul. På bildet ovenfor er noen ringer jeg fant på H&M og et smykke fra COS.


Jeg er overrasket over hvor mye kult kjedebutikkene har fått inn i det siste. Heldigvis for det, for det merkes at jeg er student i utlandet som må betale for egen mat, vaskemiddel og dyre flyreiser hjem...  Likevel har jeg heldigvis litt penger igjen til meg selv. Jeg er kjempefornøyd med disse skjortene. Den til venstre er fra vårkolleksjonen til H&M og den til høyre kjøpte jeg på Gina Tricot rett etter nyttår da jeg var hjemme i Bodø. Jeg kan se for meg at de kommer til å bli overbrukte utover våren. 


Og helt til slutt vil jeg vise dere mine nye boots. Endelig et par i brunt! Mine grå er helt utslitte (men vil bli brukt helt fram til den dagen de faller fra hverandre). Nå har jeg i det minste et par å veksle i. Jeg er ganske kresen på boots, men disse tilfredsstiller kravene mine! Bare synd resten av månedsbudsjettet mitt røk i det jeg dro kortet... Bootsene er fra KOAH.

Ellers har jeg det veldig fint i Strasbourg! Har tatt masse bra bilder som jeg legger ut om ikke så alt for lenge. Nå skal vi snart ut å spise middag, så jeg må nesten begynne å gjøre meg klar. Håper dere har hatt en super dag på jobb/skole og at resten av uken deres blir brukt til effektiv arbeid, mens jeg koser meg i to uker med velfortjent fri.

No comments :

Post a Comment