> Miss New Zucci: Adrenaline Junkie

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Thursday 23 August 2012

Adrenaline Junkie




Jeg skal ikke påstå at disse bildene ble tatt i dag, for det ble de ikke. Tror jeg og Ida tok dem for omtrent en uke siden - det er bare jeg som ikke har hatt tid til å sette sammen dette innlegget. Jeg har for det meste vært på "skolen", gjort lekser og sovet. Da jeg hadde ledig tid ble kvalitetstid med personene rundt meg prioritert. Jeg har forresten shoppet litt. Bittelitt. Noen kule greier dere skal få se når jeg kommer hjem! 
Jeg har egentlig hatt det veldig fint her i Oslo, men influensaen jeg fikk på søndag har satt en demper på slutten av oppholdet. I løpet av de siste fire dagene har jeg hatt både feber og hodepine, og nå sitter jeg her med det som må være den såreste halsen jeg noen gang har hatt. Jeg veksler mellom å høre ut som en gutt i stemmeskifte og noe som kan høres ut som en krysning mellom en sau og en motorsag. Vel, jeg skal bli frisk så fort som mulig. I morgen kveld drar jeg hjem igjen og da har jeg ikke tid til å være syk. Nå skal jeg drikke enda mer te, spise enda flere halstabletter, lese Costume og pakke kofferten slik at jeg slipper å pakke rett etter skolen i morgen. Jeg gleder meg virkelig til å komme hjem!





Angående hva jeg har på meg, har jeg vært på skattejakt i klesskapet til Ida. Hun var så snill at hun lot meg låne skjørtet og overdelen for en dag. Er de ikke fine? Har lyst på dem selv. Jeg må innrømme at skjørtet var litt for langt for meg, men jeg ville låne det uansett. Jeg har en tendens til å ignorere slike bagateller... Armbåndet og skoene er mine egne. Vi fant en bra plass til å ta bildene etter å ha gått en stund rundt i Skedsmos beskjedne "skog". Vi fikk en bra bakgrunn, men om det var verdt den strabasiøse ferden og alle myggstikkene vi fikk er diskuterbart.

Overdel - H&M
Skjørt - Cubus
Armbånd - Arts&Crafts
Sko - Diesel

No comments :

Post a Comment