> Miss New Zucci: Airport Update

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Friday 25 May 2012

Airport Update

 Praha. Bildet er herfra.

Nå sitter jeg sammen med familien min på flyplassen og venter på boardingen. Vi skal til Praha og blir der fram til mandagen. Gleder meg veldig! Nå blir det noen dager med sol, shopping, god mat og massasje! Dere får se bilder derfra når jeg kommer hjem igjen. Er det en ting jeg ikke skal gjøre der borte, så er det å sitte ved dataen... Likevel må dere komme innom bloggen i løpet av helgen for jeg har et forhåndslaget innlegg til dere! Det er en rå moteserie. Er nok litt på etterskudd med denne, ettersom den ble tatt for april, men bedre sent enn aldri. Regner med de fleste av dere ikke har sett den enda uansett.

Nå må jeg nesten gå, men jeg lover å ha masse interessant å dele med dere når jeg er hjemme igjen. Håper dere får en super langhelg!

1 comment :