> Miss New Zucci: À Paris

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Sunday 11 November 2012

À Paris



Jeg er tilbake fra Paris. Vel, egentlig er jeg kommet tilbake etter å ha besøkt Norge også, men dette innlegget skal handle om Paris. Det er en fantastisk by - ingen tvil om det. Alle oss norske i seconde dro bortover lørdags morgen den 27. oktober og ble værende til og med onsdag den 31. I løpet av fem dager var vi ved Eiffel tårnet, Triumph buen, Champs-Élysées, Montmartre, Sacré-CœurLe Marais, Jacquemart-André, Versailles,  Père Lachaise, Notre Dame, Place de Vosges og antagelig et par andre kjente plasser eller serverdigheter jeg ikke kommer på for øyeblikket. Det har vært et fullpakket program fra vi ankom til vi dro, men jeg har hatt en fin tur sammen med alle jentene. Litt synd det ble så lite tid til shopping, men det tar jeg lett igjen i Lyon (eller neste gang jeg drar til Paris)! Vi har sett masse spennende, spist god mat, truffet igjen alle fra forkurset som nå er i Bayeux og Rouen og blitt litt bedre kjent med hverandre. Det er så mye å fortelle om hva vi har gjort, men jeg foretrekker å vise dere noen bilder i stedet. Ikke fordi det tar kortere tid (det er en grunn for at dette innlegget ikke ble ferdig før nå), men fordi jeg liker å ta bilder. That's it.



























No comments :

Post a Comment