> Miss New Zucci: Hilsen Norge

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Friday 12 October 2012

Hilsen Norge


I dag fikk jeg endelig den etterlengtede pakken fra mamma i posten. Det var som om det var julaften! Pakken veide hele 14,5 kg og hadde et over gjennomsnittlig etterlengtet innhold. Jeg har fått dynen min, ull-lester (ikke at jeg trenger dette enda, men jeg er veldig glad i begge deler uansett temperatur), noen klesplagg, treningsbag, moteblader (måneden min blir ikke den samme uten Costume), melkesjokolade og firkløver (!!), pålegg, verdens kuleste vannkoker, kniv, kopphåndduk, skjærefjøl, matbrett, blomstervase, skokrem, kopp, skål, bestikk, rosa kleshengere og diverse knagger som kan brukes uten at jeg må lage hull i veggen. Nå er jeg lykkelig. 

Skal se om jeg ikke får laget et innlegg om hva jeg faktisk holder på med snart (eller om klær og mote! Føler jeg er skikkelig kjedelig når jeg skriver om hverdagen min..), men det får bli senere. Nå skal jeg iallefall legge meg på sengen og lese litt i ELLE før jeg sover av. Har tettpakket program i morgen! 

1 comment :

  1. Så bra du har fått så mange ting :D (Spesielt dyna.. føla med deg!) iluuu <33

    ReplyDelete