> Miss New Zucci: Chambre 105

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Saturday 6 October 2012

Chambre 105







Dette er altså internatrommet mitt. Her skal jeg bo i et år før jeg får meg egen leilighet til andre klasse. Rommet er som sagt mye bedre enn forventet. Det er ganske god plass her og masse hyller og skap. Klesskapet er en del større enn det jeg hadde hjemme, men jeg har heller aldri hatt så lite klær tilgjengelig som akkurat nå... Jeg savner klærne mine. Det å ha eget bad er også supert. Jeg slipper å vente på tur og kan legge tingene mine over alt uten å tenke på at det er noen andre som trenger skapplass. Ettersom vi ikke får lage hull i veggene er det stor mangel på knagger (derfor ligger alle smykkene mine utover pulten) og veggene mine er veldig kjedelige uten noen form for dekorasjon. Etterhvert som jeg får kjøpt meg noen flere moteblader blir jeg nok å lage meg en collage på den ene veggen. Har store planer om å lage den noe større enn den jeg har hjemme (som jeg for øvrig brukte veldig lang tid på og er veldig fornøyd med..). Ellers er ikke sengen helt som den som står hjemme på rommet mitt i Norge, men jeg skal ikke klage; rommet blir nemlig vasket av en vaskedame hver mandag.

No comments :

Post a Comment