> Miss New Zucci: Tiger summer

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Sunday 12 August 2012

Tiger summer


Her er den. Den fantastiske nye shortsen min. Jeg elsker den. Jeg er egentlig ikke spesielt glad i mønstre, men denne er bare helt utrolig fin. Det er en viss fare for at dere ser meg iført denne resten av sommeren. Nå har jeg advart dere på forhånd. Som jeg sa i forrige innlegg; jeg har ønsket meg denne shortsen helt siden første gang jeg så årets s/s kolleksjon av Tiger of Sweden.

Resten av antrekket er akkurat slik jeg liker det til sommerstid. En løsstrikket genser, hatt og åpne sandaler. I tillegg ble jeg så glad i ringene jeg laget tidligere, at jeg måtte ha meg et par nye med lyse stener. De ble kjempefine til det hvite i genseren og shortsen. Åh, jeg er så fornøyd. Med shortsen, ringene, solen og ja, alt!








Shorts - Tiger of Sweden
Genser - Gina Tricot
Sko - Din Sko
Hatt - H&M
Ringene har jeg laget selv. 

Hva synes dere?

No comments :

Post a Comment