> Miss New Zucci: Tiger of Sweden

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Sunday 12 August 2012

Tiger of Sweden


Dere aner ikke hvor lenge jeg har hatt lyst på det som ligger inne i denne posen. I følge "I Want!"- listen min på Pinterest har dette fantastiske plagget hjemsøkt drømmene mine de siste seks ukene. Jeg har lovet meg selv å begrense handlingen min til jeg har flyttet til Lyon (noe jeg har vært veldig flink til etterson jeg har vært to uker i Oslo uten å kjøpe annet enn mat, busskort, skolebøker og dansetimer) men jeg kunne ikke la denne gå fra meg. Jeg gikk tilfeldig forbi butikken i Oslo da jeg ventet på at dansingen skulle starte i går formiddag og gikk inn for å se. Det var da jeg så den. Det var en igjen, den var i min størrelse og til halv pris. 1299,- / 649,- Denne får plass i kofferten. Uansett.

Noen anelse om hva jeg har kjøpt? Vent til senere i kveld. Jeg skal lage et innlegg til dere slik at dere får se den på.

No comments :

Post a Comment