> Miss New Zucci: Leather and denim

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Tuesday 10 July 2012

Leather and denim






Jeg elsker sommer og jeg elsker (deler av) 80-tallet. Synd det ikke er bikinivær her oppe i nord, men ærlig talt trives jeg mye bedre i boots og denimskjorte enn i sandaler og bikini. Blir det for høye temperaturer er det vanskelig å kle seg originalt fordi man kveles av varmen... Ikke det at jeg ikke kunne tenkt meg litt badevær snart, men det kan jo vente til jeg skal ta min ene uke med velfortjente ferie før jeg drar til Oslo på forkurs. Så, ja. I går gikk jeg ikledd dette etter jobb. Med oversized denim-jakke, skinnshorts, en gammel utvasket t-skjorte og boots fikk jeg 80-talls feeling over antrekket. Også må vi ikke glemme neglelakken, ringene og de digre solbrillene! Følte meg skikkelig kul da jeg gikk til butikken for å handle godteri til meg og Sarah. Ikke for å snakke om at dette her var et supert film-antrekk. Det er det jeg sier; Det finnes alltid en anledning å kle seg opp til.

Skjorte - Levis
T-skjorte - InWear
Shorts - Bik Bok
Boots - Airstep
Solbriller - Bijou Brigitte
Stor ring - Ukjent
Begge de små ringene er fra Arts&Crafts



No comments :

Post a Comment