> Miss New Zucci: Colour me orange

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Friday 6 July 2012

Colour me orange


Sommeren er her! ... Eller var her på onsdagen da jeg tok disse bildene... Favorittfargen er for øyeblikket orange og jeg kan ikke vente til jeg får ikledd meg fargen fra topp til tå - spesielt til jeg får brukt denne shortsen! (som egentlig er en avklipt, gammel Diesel bukse). Felmini skoene er bare helt rå og skjerfet fra Aventures er et kunstverk i seg selv. Ellers ser dere mammas gamle Stills-skjorte, smykker, kosmetikk og et par bøker som vil bli tatt i bruk om ikke så lenge. David Nicholls "One day" som har fått fantastiske kritikker skal leses på hytta når jeg endelig får fri fra jobb og den franske verbboken for jeg nok bruk for om ikke alt så lenge.

Håper dere liker bildene og min lille orange samlig, i tillegg til at dere selvfølgelig nyter sommeren!







Skjorte - Stills
Shorts - Diesel (redesign)
Skjerf - Aventures (kjøpt på Design Forum)
Sko - Felmini (DF)
Armbånd og ringer - Lalo (DF)
Smykke - Arts&Crafts
Leppestift - Chanel
Parfyme - Escada
Neglelakk - Essie
Bøker: "One day" av David Nicholls og verbboken "L'art de conjuguer - dictionnaire de 1200 verbes".

No comments :

Post a Comment