> Miss New Zucci: Weekend in Prague

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Friday 1 June 2012

Weekend in Prague


Jeg kom hjem fra Praha mandags kveld, så jeg er vel egentlig litt på etterkant med dette innlegget, men det skal sies at det ikke er enkelt å velge ut bilder! Startet i går, men det tok mye lengre tid enn forventet å gå igjennom alle bildene jeg hadde tatt og velge ut hvilke jeg skulle vise dere. Praha er en fantastisk by. Uansett hvor jeg gikk var det noe vakkert eller interessant å se på og jeg følte at om jeg ikke så meg virkelig godt om for hvert skritt jeg tok, ville jeg gå glipp av noe. Blandingen mellom vakre, utsmykkede bygninger og moderne arkitektur er helt utrolig. Som om ikke dette skulle være nok, er Praha en super shoppingby og det var 20 til 25 grader gjennom hele oppholdet vårt. Ble litt forelsket i byen egentlig. Definitivt verdt et nytt besøk!







Praha Borgen
Meg og brodern
St. Vitrus Katedral









Den astronomiske klokken
Old Town Square og St. Nicholas Katedral









Salvador Dalí utstilling



Hard Rock Café


Bildene viser hva jeg hovedsakelig har holdt på med denne helgen. Gått i gamlebyen, sett på vakre bygninger, spist god mat og shoppet - i solskinn. Hotellet vårt hadde en diger fitness og spa avdeling, men dette ble nedprioritert for å få sett mest mulig av byen i løpet av den korte tiden vi hadde (ja, og for å rekke å shoppe litt ..) Dette sier noe om hvor mye det var å se! Til og med dansesalen ble nedprioritert denne helgen. Hva jeg kjøpte? Vel, det får dere lese om i neste innlegg. Jeg kan love dere at jeg er veldig fornøyd både med resultatet av shoppingen og med hele turen i seg selv! Klarer ikke vente til neste gang jeg får muligheten til å besøke Praha igjen.

No comments :

Post a Comment