> Miss New Zucci: Nytt Design

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Friday 8 June 2012

Nytt Design

Da har jeg laget et nytt design! Vet at selv om bloggen så ryddig og fin ut tidligere, var det litt tungvindt å navigere seg igjennom innleggene. Nå har jeg laget designet så enkelt som mulig slik at fokuset kan ligge på innleggene og slik at dere slipper å klikke på hvert innlegg for å lese hele. 

Under headeren kan dere se menylinjen jeg har laget. Med unntak av "Home" og "About" er dette kategoriene på innleggene mine. Om dere trykker her kan dere altså lese innleggene jeg har satt under den kategorien/etiketten. Jeg har fortsatt mange eldre innlegg som ikke er kategorisert, så alle innleggene vil ikke komme opp før jeg setter meg ned og setter etiketter til dem (det tar ganske lang tid og er en veldig kjedelig prosess..).Det er bloggarkiv og søkeboks til venstre. Her kan dere også følge bloggen min og like den på facebook. 

Har planer om å publisere større bilder i innleggene framover (om jeg finner ut hvordan), nå som jeg har laget delen hvor innleggene vises bredere.


Hva synes dere om det nye designet? Liker dere det, eller bør jeg heller bytte tilbake til det gamle?
Fint om dere som lesere sier hva dere foretrekker!

No comments :

Post a Comment