> Miss New Zucci: Valgfritt prosjekt - Dark Romance

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Wednesday 18 April 2012

Valgfritt prosjekt - Dark Romance


Jeg går altså ved linjen Studiespesialiserende med formgivningsfag på vgs, og nå  har klassen vår endelig fått frioppgaven jeg har ventet på i månedsvis. Etter mye tegning og maling får vi nå lage vår egen oppgave hvor vi bestemmer hva vi skal gjøre selv. Gjett hva? Jeg skal sy! Jeg har valgt å bruke mørk romanse, eller "dark romance" som tema for kjolen min. Dere ser skissene mine ovenfor.  Om dere trykker her kommer dere til et av boardene mine på Pinterest hvor jeg har samlet inspirasjonsmaterialet mitt. Nå gjenstår det bare å handle inn stoff og å sy kjolen sammen. Kan nesten ikke vente!

Under ser dere skissene jeg har laget til kjolemønsteret og ferdige mønsterbiter til overdelen av kjolen.


I attend general studies with art and design at high school. My class just got an assignment where we're allowed to do whatever we want to (within the art and design courses, of course!), and I've decided to sew the dress I've sketched above - inspired by the théme "dark romance". If you click here, you can see my inspiration-board. I'm very excited about this task, and can't wait until I start with the sewing!


Underneath you can see the sketches I've made for the pattern, and the finished cut-out pieces in paper which I'm gonna use when I make the upper part of the dress.





Hva synes dere om kjolen?

What do you think about the dress?

2 comments :

  1. Synes kjolen var utrolig vakker! Likte snittet bak! Du er kjempe flink! Lykke til videre med prosjektet!

    ReplyDelete