> Miss New Zucci: Birthday Weekend

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Sunday 29 April 2012

Birthday Weekend

På mandag fylte jeg 17, og nå har nedtellingen til 23.april 2013 offisielt startet. Har hatt en travel uke, med mye på programmet. På mandag endte jeg faktisk med å tilbringe hele ettermiddagen med teatergruppen, så jeg har fortsatt bursdagskaken min til gode... Likevel rakk jeg selvfølgelig å åpne bursdagsgaven fra familien! Jeg fikk et par Nike WMNS Dunk High. Er de ikke bare helt fantastiske? Har stirret lengselsfullt etter dem hver gang jeg har gått forbi dem i byen, og nå er de endelig mine! Resten av uka har gått slag i slag og nå i helga har jeg feiret sammen med vennene mine. Det endte faktisk med at jeg inviterte halvparten på fredag og halvparten på lørdag så det skulle bli sitteplasser til alle. Det ble en lang helg og akkurat nå kan jeg nesten ikke vente med å legge meg, men jeg har hatt det kjempe morsomt! Er så glad for å ha så mange fine mennesker å tilbringe dagene mine med.

Fredag:









Lørdag:







Tusen takk for en super helg!

No comments :

Post a Comment