> Miss New Zucci: And yesterday I bought...

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Thursday 1 March 2012

And yesterday I bought...


Jeg har hatt mye å gjøre de siste dagene, så jeg har ikke rukket å skrive dette innlegget før nå.. Jeg tenkte jeg skulle vise dere hva jeg kjøpte i går! Er ikke så ofte jeg gidder å skrive om hva jeg handler inn, men tenkte dere kanskje er interesserte? Vanskelig å si når dere er så dårlige på å kommentere innleggene mine... *kremt* ... Vel, altså, uansett: I går var jeg ute å spiste med familien på restaurant, og bestemte meg for å ta en rask shoppingtur alene da jeg var ferdig med maten.

Jeg endte opp med:

- 6 neglelakker fra essie (heh, ja jeg som alle andre har forelsket meg i de fantastiske lakkene hennes).
Sugar Daddy, Mint Candy Apple (som jeg brukte i forrige innlegg. Jeg fikk lakket neglene hos en venninne og bare måtte ha fargen selv!), Lilacism, Clambake, Watermelon og Dive Bar (som jeg byttet inn i Russian Roulette fordi jeg fant ut at jeg hadde akkurat samme farge i en neglelakk fra GOSH hjemme).

- Den amerikanske utgaven av ELLE (Ser dere at de har kledd modellen i et av antrekkene fra Louis Vuittons kolleksjon som jeg også snakket om i forrige innlegg? Ja, jeg elsker vårens pastellfarger!) Det andre bladet er et gratisbilag jeg fikk med da jeg handlet essie neglelakkene.

- En kjempefin jakke fra Michael by Michael Kors i 80% viskose 10% silke og 10% cashmere. (Ja, den er fantastisk deilig!) Den er lang framme og kort bake.. Vel, det er litt vanskelig å forklare så jeg skal legge ut et bilde når jeg får brukt den.


Så det er altså hva jeg handlet inn i går. Når man har jobb, må man jo få unne seg litt ekstra, synes du ikke? Har fortsatt et par plagg på ønskelisten, men jeg er usikker på om jeg skal kjøpe dem eller spare pengene til jeg og mamma skal til Paris (det er spesielt vanskelig å spare når vi ikke har bestemt dato enda... Kan jo hende vi ikke rekker å dra før etter sommerferien!). Ja, vel, vi får se. I morgen skal i alle fall jeg og bestevenninnen min på Maria Mena konsert. Vi gleder oss kjempe masse! Det blir sikkert en utrolig bra konsert.

No comments :

Post a Comment