> Miss New Zucci: Sunshine

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Wednesday 15 February 2012

Sunshine


Solen skinner gjennom vinduet, jeg fikk Costume i posten (med ekstra catwalk nummer) i dag, jeg er alene i huset og hører på høy musikk. Jeg har det med andre ord supert. Kan ikke vente med å åpne vår-utgaven av Costume. Over 200 sider med inspirasjon. Ja, også skal jeg spise sjokoladekake og drikke varm te - for selv om solen skinner er det fortsatt kaldt her...


Startet kl. 9 i morrest og var ferdig kl. 14 (har hatt forberedende til visuelle kunstfags tentamen både i går og i dag). Man skulle tro at det er slitsomt og stressende, men jeg synes det er supert. Starter sent, slutter tidlig, spiser godteri og gjør ikke annet enn å tegne og tenke litt kreativt. Det eneste som er dumt er at vi ikke får snakke sammen - i det hele tatt. Fem timer i stillhet blir ganske slitsomt over et par dager... Men altså, tentamen er ihvertfall i morgen. Satser på at det går bra jeg.

Noe annet kult jeg skal gjøre nå i dag er å dra på kino sammen med noen folk fra klassen. Vi skal se Pus med støvler - i 3D! Gleder meg masse.


Vel, nå skal jeg drikke te, spise sjokoladekake og lese Costume! Jeg får blogge mer senere. (og fikse designet mitt. Nå har jeg jo ikke header en gang...) Håper dere også har en bra dag. Snakkes!

No comments :

Post a Comment