> Miss New Zucci: Summer bloom

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Tuesday 24 July 2012

Summer bloom


Forrige uke, en ledig stund mellom TV-seriene vi har begynt å følge med på, dro jeg og Sarah ut for å ta noen bilder. Nå, midt i nedpakkingen av rommet mitt, har jeg tatt meg tid til å skrive dette innlegget. Om man ignorerer den grå himmelen skulle man nesten tro det var full sommer her. Ikke la dere lure, det er det ikke.. Vel, når det er grått ute må man oppsøke litt farger. Derfor tok jeg på meg denne toppen. Fargen er fantastisk, men jeg alltid har ment at den er litt for kort og dermed har den blitt liggende i skapet mitt i en evighet. Likevel blir silhuetten mer balansert når jeg slenger en lang jakke over (hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før?) og nå synes jeg toppen er så fin at jeg vil ha den med meg til Frankrike. Som om jeg trengte mer å fylle kofferten med. 23kg er ganske lite på tre måneder! Jeg har for mye fint jeg ikke klarer å skille meg med. Ahh, luksusproblem.. *sukk*.








For å gjøre antrekket mitt litt mindre pyntet har jeg kombinert toppen med "hullete" batikk-jeans, et par gamle sko fra Diesel, en lang blazer og verdens kuleste smykke. 


Blazer - Stills
Topp - H&M
Jeans - Bik Bok
Sko - Diesel
Smykke - Ukjent


Her er noen kule bilder av oss begge. Min kjære har nå dratt på sydenferie og latt meg bli igjen her hjemme for å regne bort, men jeg er sikker på at hun også ønsker dere alle en god sommer.



No comments :

Post a Comment