> Miss New Zucci: Silver stars

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Monday 16 July 2012

Silver stars



Jeg var overlykkelig da jeg gikk forbi Arts&Crafts i dag og så dette smykket henge på veggen. Det er fra en tidligere sesong så jeg trodde alle var solgt ut for lenge siden, men det viste seg altså at det var to stk igjen som hadde blitt gjemt unna til salget. Da det var blant "nyheter" i fjor eller for-fjor vurderte jeg å kjøpe det ved flere anledninger, men gjorde det ikke. Tenkte med meg selv at det var unødvendig å bruke 800 kr på et nytt smykke når det var andre ting jeg hadde vesentlig mer bruk for. Jeg har likevel angret litt i etterkant på at jeg ikke kjøpte det.. Det er så sinnsykt kult. Denim og lenker - kan det bli bedre? Jeg ble altså veldig glad da jeg så dette tidligere i dag, priset ned til 100(!) kr. Åh, lykke!

Nå er det bare et slikt smykke igjen på Arts&Crafts i Bodø, så jeg anbefaler at de som er interesserte skynder seg ned til byen i morgen tidlig.

No comments :

Post a Comment