> Miss New Zucci: LBD by Michael Kors

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Thursday 19 July 2012

LBD by Michael Kors


Jeg vet jeg ikke skulle handle mer før jeg drar til Frankrike... Både fordi det ikke er snakk om at jeg har plass til så mye som en brøkdel av det jeg vil ha med meg i kofferten, og fordi jeg selvfølgelig trenger pengene når jeg er der borte. MEN da jeg var i byen etter jobb fant jeg noe jeg har lett etter i en evighet. Den perfekte lille sorte. Den sitter som støpt, er tidløs, kan styles på hundre forskjellige måter og er av veldig god kvalitet. Denne skjønnheten ble kjøpt på Hedda og er fra Michael by Michael Kors. I tillegg fulgte det med et kult, minimalistisk belte. Lykkeligere kunne jeg ikke ha blitt enn da jeg så at kjolen også var satt ned et par tusenlapper i pris. Jeg er utrolig fornøyd. Har gjort et designer-kupp på en fantastisk kjole jeg kan bruke i mange år framover.







I tillegg til kjolen kjøpte jeg dette brune beltet fra Filippa K. Noe jeg faktisk trenger. Dere skulle bare visst hvor mye jeg har brukt det tynne sorte beltet mitt! Nå som jeg har dette trenger jeg ikke flere belter. Min lille samling er komplett. Det sorte beltet dere ser på bildene er det som fulgte med Michael Kors kjolen. Det skal jeg nok også kunne ta i bruk!


Hva synes dere?  Jeg skal lage et innlegg til dere før jeg drar slik at dere også får se hvor fin kjolen er på. 

No comments :

Post a Comment