> Miss New Zucci: Silke i lys skifer

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Wednesday 27 June 2012

Silke i lys skifer

Ettersom jeg har jobbet 8 timer hver dag de siste dagene og skal jobbe i et strekk den neste måneden fant jeg ut at jeg trengte et nytt "jobbantrekk". Det er viktig å gå i klær fra butikken for å få vist fram klærne, og for at kundene skal få se hvordan man kan bruke plaggene sammen.Vel, akkurat nå har vi også veldig mye fint jeg har lyst på, men det har da ingen ting med saken å gjøre. Vi har startet sommersalget på Design Forum, og jeg var så heldig at et av plaggene jeg har hatt lyst på i hele vinter kom med på salget! Altså er jeg nå lykkelig eier av :


Singlettunica i lys skifer (93% silke 3% elastan)
Før: 1099,- / Nå: 699,-


Er den ikke fin? Dere aner ikke hvor rå den er med det nye Aventures skjerfet mitt, de orange Felmini skoene og et sort tynt belte i midjen (skal legge ut bilder av hele antrekket en annen dag).

Singlettunicaen finnes også i matt korall og i støvet jade.

No comments :

Post a Comment