> Miss New Zucci: I siste liten rekker jeg alt

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Thursday 12 January 2012

I siste liten rekker jeg alt


Da var endelig hverdagen kommet i gang igjen. I dag var jeg på første dansetime på Pias siden før jul, og det er ikke før dansingen starter opp at jeg føler at hverdagen kommer tilbake. Ikke det at jeg ikke har danset i jula akkurat, men det er noe med å ta bussen bortover til spektrum og danse i de velkjente salene sammen med alle menneskene der. Jeg har brukt mye av tiden min der borte, og kjenner jeg savner stedet når jeg ikke får vært der på en stund.

Ovenfor ser dere noe av det jeg fikk i julegave (veldig forsinket) av bestevenninnen min. Hun kjenner meg litt for godt... Skiltet ble hengt rett opp på veggen! Man skulle tro det var skrevet spesielt til meg. Ja, og når vi er inne på temaet; jeg har noen replikker jeg må lære meg innen mandag. Vel, i morgen skal jeg danse og dra til byen, fredag skal jeg være med ei venninne og lørdag skal jeg i bursdag. Kjenner jeg meg selv rett, så sitter jeg søndags kveld og leser som en gal på scenene jeg skal kunne utenat til dagen etter.

Nydusjet og med en fantastisk blå-metallisk lakk på neglene er jeg klar til å legge meg godt til rette under dynen min og lese den nye utgaven av Costume. Bare ved å kikke på forsiden, lengter jeg etter vår og sommer - som ikke har virket lengre unna enn akkurat nå som snøen når oss opp til knærne... Likevel skader det da ikke å planlegge vårgarderoben min allerede? Dette er vel det eneste jeg pleier å ha kontroll på lenge før tiden er inne.




No comments :

Post a Comment