> Miss New Zucci: New Shoes

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Sunday 29 January 2012

New Shoes

På fredagen dro jeg på besøk til Marie - noe som endte med at jeg sov over. Jeg hadde egentlig planer om å blogge samme kveld, men det har seg slik at vi ikke tok bilder engang. Når jeg og bestevenninnen min setter oss ned for å prate.. vel, da går timene... Jeg er overrasket over at vi i det hele hatt rakk å se film mellom all bablingen vår! Vi så Step Up 3D, forresten. Jeg blir aldri lei av den. Den er sinnsyk bra! Ihvertfall hadde jeg og Marie det kjempe morsomt - som vanlig.
I går kveld kom både Marie og Sarah hjem til meg for å spise godteri og se Burlesque (som også er en utrolig bra film). Vi gadd heller ikke ta en masse bilder (var i "slaskemodus" alle tre) så jeg poster bildet ovenfor. Ikke akkurat det fineste bildet jeg har sett, men det får gå for denne gangen. Hah, dere kommer til å ødelegge bikini-sesongen for meg med alle jentekveldene våre. Drittunger. Glad i dere.

Ja, også kjøpte jeg meg to par nye sko på torsdagen. Begge parene er fra 67. Jeg har ikke hatt tid til å vise dere dem før nå, men her er skoene:


What do ya think?

3 comments :