> Miss New Zucci: Meny

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Monday 5 September 2011

Meny

Hei! Dette blir det første innlegget jeg legger ut etter å ha styret en masse med å lage en layout jeg er fornøyd med. Jeg har ikke kommet helt i gang med bloggingen enda, men i det første innlegget mitt ønsker jeg å forklare dere dette:
Jeg har valgt å dele opp innleggene mine etter kategorier slik at det skal bli enklere for dere å finne fram til noe dere interesserer dere for. Tenkte jeg skulle forklare kort hva de ulike kategoriene vil inneholde.

Home: Opplagt er det ikke? Trykker du her kommer du til samme side som du kommer inn på når du skriver nettadressen min inn og trykker "enter". Her vil alle innleggene mine vises, uansett hvilken kategori jeg har satt dem i.

Fashion: Klær og mote - Det bloggen i all hovedsak vil handle om.

Inspirasjon: Her vil jeg legge ut bilder og eventuelt annet som inspirerer meg i håp om at dere også blir inspirert. Dette vil for det meste være bilder som jeg ikke har tatt selv, men jeg vil skrive en link under hvert bilde slik at dere kan se hvor jeg har funnet dem.

DIY: Do It Yourself. Jeg pleier av og til å få en trang til å lage et eller annet, ofte noe som kan pynte opp et kjedelig antrekk eller noe jeg ønsker meg veldig, men ikke har råd til å kjøpe selv. Vil i hvertfall forklare for dere hvordan jeg lager ting, om det er noe jeg tror kan interessere dere. Gjerne kom med forslag om det er noe du ønsker å lage, men ikke helt vet hvordan. Kanskje jeg kan finne på noe smart?

Another day: Personlig hater jeg blogger som handler om hvor kjedelig de hadde det i 80'års dag og hvor mye lekser de må gjøre. *GJESP* Dere vil ikke finne noe slikt på bloggen min. Dette er i all hovedsak en moteblogg, men skjer det noe interessant eller uten om det vanlige i livet mitt som jeg får en stor trang til å dele over bloggen, så vil dere kunne lese det under denne kategorien.

Om meg: Her står det litt om meg. Jeg vil gjerne at du leser dette -  ikke fordi alle nødvendigvis trenger å vite noe om meg for å lese bloggen min -  men fordi jeg har skrevet litt om copyrights og kontakt nederst på siden.

- Miss New Zucci / Fie

No comments :

Post a Comment