> Miss New Zucci: I'd Rather Be Wearing

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Thursday 14 March 2013

I'd Rather Be Wearing


Dress: Part Two / Slim classic watch: Michael Kors / Ear Cuff: Ryan Storer / Shoes: Coclico Shoes / Pelican Satchel: Alexander Wang

Jeg kan ikke vente til det blir varmt nok ute til å kunne gå lettkledd igjen. Drømmer å kunne kle meg i dette når den tid kommer. Dessverre ble vesken og kjolen utsolgt før jeg rakk å poste innlegget.. Om du er interessert kan du finne vesken i sort her, eller bla igjennom alle de andre veskene fra Alexander Wang som ligger ute for salg. Jeg kan ikke finne én jeg ikke har lyst på! Ellers er det bare å gi beskjed om noen har en slik kjole i str xs eller s som de ikke bruker.

No comments :

Post a Comment