> Miss New Zucci: Kiss the sky - Lookbook Video from Threadsence

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Tuesday 19 June 2012

Kiss the sky - Lookbook Video from Threadsence

Jeg har tilbragt de siste dagene på Gimle og Kulturhuset. Det ble arrangert Teater Nu - Nordisk teaterfestival for ungdom, og jeg har derfor vært borte fra torsdagen i forrige uke til i går kveld. Jeg har mange bilder fra festivalen, men vil vente med å lage innlegget til litt senere. Jeg har så mye å gjøre! 

I mellomtiden kan dere se en video jeg har hatt lyst til å vise dere en stund. Den er laget til lookbooken "Kiss the Sky" av Threadsence.com for sommeren 2012. Jeg elsker den. Elsker stylingen, settingen og klærne i seg selv! Det er kanskje ikke full sommer her enda, men videoen hjelper virkelig på sommerfølelsen.



Kiss the Sky, desires of a modern day goddess

Art Direction & Styling by Threadsence.com

Videography: Vu Bui and Ning Wong of Virtual Ninja Productions, Chris Martin

Makeup & Hair: KC Witkamp

Furniture & Props: Found Vintage

Photography: Nicole Hill Photography

Model: Lina 

Cinematography/Editing: Vu Bui (Virtual Ninja Productions)


No comments :

Post a Comment